Gröna fingrar..

Nu är det bara några få timmar kvar av dom två dagarna vi har haft stängt.... Känner mig lite små pirrig inför mogondagen faktiskt.

Idag har jag pysslat med allmöjligt, var uppe med tuppen och fixade frukost åt några herrar som sov här på hotellet fast vi hade stängt. Jag kunde inte säga nej när dom frågade, men jag förklare att vi hade stängt men kunde fixa något åt dom. Så dom fick trerätters iaf, dom blev riktigt nöjda. Det gäller att man kan ställa upp till 1000:).
Annars har jag och Monika suttit med massa pappaer och fått "ordning" på dom, sen hörrni har jag Elina Miranda Östblom planterat blommor så det står härliga till:), jag och Eleonor var till erlanssons och köpte dom tidigare idag, sen på eftermiddagen har jag satt dom i krukor. Kände mig riktigt duktig faktiskt, men insåg nog ganska snabbt att det kanske inte var min grej, men det var roligt. Och jag måste nog säga att jag är ganska nöjd ändå:). jag har nog gröna fingrar ändå;P....
Ikväll har jag bakat till alla busslast som vi har i veckan, sen har vi även ett härligt gäng på 6 farbröder som vi har fixat k'äk och sörvat i kväll, kom nyss in från köket, ska nog göra kväller snart..

I morgon har vi nått busslast och konferenser, full rulle.....

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0