Gysinge.

Ja i går spenderade vi vår tid i gysinge , dom kom från barnskydd och tittade igenom lokalens alla nödutgångar. Där var det helt okej, lite lampor som skulle fixas och nått bord som vi var tvungna att flytta. Iofs så kommer vi ändra om rätt mycket faktiskt när vi tar över så det blir inga problem. Senare på eftermiddagen kom en kille från bygg och miljö...
annars försökte jag bara kopiera allt från Inges bokningsbok, det blir en del att kopiera plus att jag måste skriva om allt så vi fårstår det.
I går kväll tillbringade vi tiden i häsen, tog en prommis med syster och Zlatan sen åkte jag, pappa, Richard och hälsade på farbror Niklas. Sen var det kväller, tok trött.

Idag har jag en hel lista som jag måste göra...

Ska börja med att skriva två annsökningar till AMS på kock och Servitis/servitör, det är ju en aning brottom med det just nu. Innan jag drar i väg till gysinge ska jag hinna med en promenad också, man blir så mycket piggare om man får lite frisk luft och röra på sig. Sen kommer hela dagen flyta på med grejer att göra, jag känner mig en aning små stressad faktiskt.


prommisen i går, den lilla knöpen där borta på bilden är Zlatan.


Ölbo ån.


Krögaren Richard Forsling ;), äh han är bara sööt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0