hedesunda-gävle-gysinge-gävle-hedesunda-gysinge-gävle

Ja det är ett enda stort rännande på oss nu för tiden tycker jag, är vi inte i gysinge så är vi i gävle är vi inte i gävle så är vi i hedesunda också bli det fler svängar om dagen... lite små less på att åka bil.

I morse fick jag min promenad till en springtur iaf.. det var skönt faktiskt, men för Zlatan var det lite tyngre, han mådde inte så bra idag, kräktes lite på morgon kvisten, men han repade sig.

Idag har vi fått det som skulle göras gjort iaf.. så det är skönt. Men det är ju så mycket mer som måste fixas också.

Nu är vi ute i hedesunda igen, vi kom nyss från valbo där vi köpte klinker till receptionen, det kommer bli fint. Pappa och mamma ska hjälpa oss i morgon med det så vi blir färdiga med reception någon gång. Hoppas allt blir lika fint som det är i mina tankar;).

I kväll ska vi dra fram på pizzan , hela familjen och farmor och farfar. Haha.. det är sånt man gör här ute i häsen. Richard har inte förstått det här med att bo på landet riktigt;), för här kan det vara lite speciellt att åka fram på pizzan en fredag kväll:P ..haha.. det ska iaf bli mysigt. Sen kanske det blir en prommis och tvtittande. För i morgon är det målar brallerna som ska på och fixa för fullt ute i gysinge.

/ M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0