Inte ett ord.

Ja igår blev det inget skrivande här på bloggen, inte ett ord. Det fanns ingen tid... satt hela dagen med massa pappersarbeten. Allt som kan krångla krånglar verkligen just nu, det tar verkligen musten ur en. Varför kan inget bara glida på? Men sånt är livet bara att ta motvinden och springa vidare;).

På kvällen åkte vi ut till gysinge, jag, Richard och Chrille och målade ett skåp som vi ska ha ute i receptionen. Vid nio ungefär började jag känna mig riktig illamående och var tvungen att gå och spy två gånger, då åkte vi hem till hedesunda. Sen dess har jag spytt hela natten, en gång i timmen. Usch det är verkligen vidrigt, senaste jag spydde nu var i fem tiden så nu verkar jag klara mig iaf, men jag mår verkligen illa. Det kan bero på att jag pulade i mig tre p-piller i går (jag hade missat två dagar, och då har ungis sagt att man ska ta dom man missar upp till 2-3 dagar), eller är det för att jag känner mig så stressad med allt nu , det kan ju också vara att jag bara har magsjukan? vad vet jag..

Nej nu ska jag försöka piggna på mig så vi kan åka ut till gysinge....har en hel del vi ska göra.

/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska nog inte ta tre st...beror på vad det är för piller men ja tror det är därför du blev dålig...Lycka till med allt :)/bloggläsare :)

2009-05-19 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0