Jag kommer att bli till en boll...

Huvudet är full proppad med saker, jag vet knappt snart vad som är ut och in. Alla mina närmaste, jag får ursäkta om jag knappt hör av mig eller går att nå ibland, men det är verkligen sjukt mycke nu. Men jag är också sjukt laddad att köra igång. Nu ska vi ge gärnet , det här kommer att bli grymt:D.

Nu är vi ute i gysinge och grejar för fullt, målar, städar och donar med allt som går innan vi tar över helt. I natt ska vi tillbringa vår natt här ute i gysinge, kim är också med och hjälper till. Vi har precis tryckt i oss en pizza också, usch jag kommer bli till en boll snart... mycke onyttigt nu:S. (han ångest om jag ska vara ärlig)

Morgon dagen kommer att bli fullproppad med saker att göra, det är bara att ge ALLT NU!!!!


//M


Kommentarer
Postat av: sophie

klart du inte kommer bli till en boll gumman. Du är så smal och fin. Hoppas det går bra imorgon. Jag håller tummarna för er :) Puss

2009-05-21 @ 12:54:36
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Kim

Nu kör vi (eller ni, eller vad man nu ska säga.) !!! ALL IN! NI ÄR GRYMMA! Det kommer bli kanon!

2009-05-23 @ 01:40:58
URL: http://-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0