Ljushuvud!

Ja nu är jag vit i sakallen igen, ett riktigt ljushuvud. Ångrar mig faktiskt lite, hade nog velat gjort slingor men det här får duga till denna gång. Nu har jag iaf lika långt på båda sidorna, så nu är det bara låta det växa. DET SKA BLI LÅNGT!

Igår hade jag en riktig mys dag med mina flickor:), (Fia, emma & Sara) .På kvällen pallade man sig upp till hemlingby på en springtur och prommis. Sen mös jag och emma till det riktigt, "fin" middag , skummbad och massa snack:). Tack mitt gull ! Sille kom förbi också och gjorde oss två pms-brudar sällis;P.

(Massa som krånglar just nu, man blir så less. Men hoppas allt går vägen)



/ Miranda

Kommentarer
Postat av: Jenna

Okej :-)



Jo det är bra. Med dig då? :-) PUSS

2009-05-05 @ 12:14:48
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0