Matildas.

Det blev verkligen en toppen kväll igår, maten på Matildas var verkligen kanon bra. Det blev en tre rätters och jag har nog aldrig varit så nöjd med alla tre rätterna. Allt var super, servicen var också riktigt bra nu gäller det att vi blir lika bra;).
Vi kom nog inte från matildas för en vid tolv tiden då gick vi vidare till interpool och spelade biljard, jätte trevligt. Tråkigt bara att en i personalen är så bitter när man kommer förbi och inte ens hejar, så löjligt betende när man har jobbat med personen under hela interpool tiden. Dom andra som har sitt härliga glada bemötande fortfarande och det gillar jag skarp. Tråkigt bara att vissa ska kunna dra ner hela stämmningen.
Tack för en kanon kväll!

Nu söndag morgon och jag känner mig lite sliten faktiskt, men idag är fullt ös ute i gysinge!



Min måltid på matildas


Förrätt: Cocktail på lättrimmad Smögenlax med vårlök, melon, gurka, olivoljekrutonger och soyaemulsion

Varmrätt: Alspånsrökt fjordodlad regnbåge från Norge med citronhollandaise och rostad småpotatis

Dessert: Chokladmousse 72% med mangoglass gjord på gårdsyoghurt, passionsfruktskrisp och melonsallad




/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0