papper, papper & papper...

Ja det bara rullar massa olika avtal, försäktingar, tillstånd ja allat som man måste fixa och ha på papper. Det är ju miljoner saker, nu vill jag bara komma igång. Få allt som har med papper att göra färdigt nu. Nog att vi kommer ha sjukt mycke papper sen också men då är vi igång iaf.

Igår åkte vi ut till gysinge på förmidagen och fixade med egenkontrollen, sen gick jag och Eleonor runt på bruket och skapade ideer, det finns så sjuk mycke vi vill göra. Det kommer bli förändringar också, vi måste fräscha upp stället, men som man brukar säga "rom byggdes inte på en dag" .På eftermiddagen åkte jag, Richard och Marcus in till gävle igen , käkade på Berggrenska, det var faktiskt gott. Sen ar vi och beställde porslin hos klövernäs, skit snygga ,det kommer bli toppen.
Mot kvällningen åkte vi ut till hedesunda,  fixade tacos och sappade runt på tv:en . Vi åkte tom och köpte godis, jag var så sjukt godis sugen så det fick bli en godis torsdag. Ibland fattar jag inte vad jag kan få mitt sjuka godissug i från. Men det sitter väl i blodet "östbloms godisråttor". Lika bra att mula i sig när man är sugen... så får jag hoppas att jag inte är sugen på ett bra tag nu:P.

Idag är det iaf fredag och ¨vi har en del som måste göras, på förmiddagen ska vi till gysinge och på eftermiddagen har vi ett möte på swebank, efter det lär vi fixa mer färg & lite andra grejer så vi kan göra färdig reception.

Nu blir det morgon prommisen...

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0