TACK!

Hej alla härliga...

just nu är jag som ett stort kryss, jag är verkligen jätte trött och det är bara andra dagen som är avklard. Men det är inte av själva jobbet jag blir trött utan att jag har så sjukt mycke saker i huvudet.

Premiären i går gick toppen, det känndes verklien jätte bra.

Idag har det också gått riktigt bra, kanske inte för mig som var en aning snurrig på kvällningen. Men allt löste sig.

Vi har så mycket underbara människor runt omkring oss som hjälper så otroligt mycket, Utan alla dessa underbara människor skulle vi aldrig klara detta. Jag vill bara TACKA er så sjukt mycke. Ni är guld värda, alla mina små hjärtan!

Vi har precis käkat vår kvällsmat och håller på städar unda det sista för dagen, men jag kände att jag verkligen ville komma undan en stund för mig själv så jag gick upp till kontoret och satt mig här en stund. Måste gå och sova snart för i morgon har vi 80 st som ska äta frukost, hela hotellet är fullt, sen har vi nog full fart hela dagen kan jag tro.

/ M


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ni är SÅ duktiga Mirris! Lycka till med allt! Puss och kram :-)

2009-05-25 @ 08:32:53
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0