Tackar för mig:)

Först måste jag böjra att tacka brudarna sen i lördags för en mycket trevlig kväll och en härlig sväng om på hangloos:). Skit kul verkligen, ni är toppen:D. Alltid kul när Linda är på hemma plan. Kommer bilder i morgon:)

Sen vill jag tacka alla godingar jag har umgåtts med idag, jag och Richard började med att tvätta bilden idag (en god innsatts) sen åkte vi ner på stan och shoppade ett par skor var (välbehövligt), mötte uppe Emma ocj Joel och gick på whayns (stavas det så?) åt en sallad till lunch (jätte trevligt), efter det åkte jag, Richard, Emma  och Joel ut till häsen och mötte upp Syrran och Oscar sen åkte vi ut och fiska, jag och Richard hade fixat med en riktig picknick korg med massa godhet. Jätte mysigt och trevligt hade vi, lite mindre tur med fiske lyckan bara:P. Tack för en kanon söndag :)

Nu väntas sängen.....

(måste erkänna att jag saknar min lägenhet sjukt mycket. Nu får jag och Richard leva som ett tattar par ett tag tills vi har bosatt oss. Denna natt tillbringas i hemlingby hos familjen forsling)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0