Tandläkarbesök.

god morgon, solen skiner och detta kan bli en toppen måndag:) . Ska nu bege mig ut på en morgonprommis med Zlatan.
Sen ska jag och Richard träffa och kock som ska följa med ut till gysinge:), hoppas detta går vägen. För det kan bli riktigt bra!

Ja jag glömde att berätta om mitt tandläkarbesök i går, jag har inte varit hos tandläkaren sen jag har behövt betala. Och det var ju inte det bästa kan jag ju säga, redan då skulle jag ha lagat ett hål. Men piss black som man är iblan struntade jag i det. Ja och nu får jag stå mitt kasst, 800 kr bara för en undersökning i går. Den 14 maj ska jag dit igen och laga mina små hål och det kommer inte bli under 2000 kr, det är sjukt.  Skit att man ska ha så trångt mellan tänderna så alla tandtrollen gräver sig emellan. Jag säger bara gå till tandläkaren medans det är GRATIS

Prommis / M


Kommentarer
Postat av: sophie

toppen måndag ? Toppen onsdag är det va :)

Tråkigt utgift det är med tandläkaren :S usch!

2009-05-06 @ 10:26:29
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0