Tummen upp!

Ja mötet med kocken gick riktigt bra idag, han ville ha jobbet och vi vill ha honom. Nu diskuteras bara lönen. Allt känns faktiskt mycket lättare just nu, han är riktigt bra att ha och göra med och kommer att vara en stor del i det hela. Han hade redan fixat ihop ett meny förslag som var riktigt bra, plus kock rockar och andra grejer. Vi ska träffa honom i morgon igen och även Robert Olsson.

I helgen måste vi ut till gysinge och fica med receptionen, måla fixa och dona. Dom har på senare år inte haft någon riktig reception där ute , men nu ska vi rusta upp den gammla och få det riktigt bra.



Vi söker även servitörer och servitriser , så har ni tips och ider hör gärna av er till mig.
076-8256567



/ M

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Hamnade här av en slump. Vad roligt med Gysinge. Jag jobbade på värdshuset för kanske 7-8 år sedan, jättekul! Tror ni kommer klara det galant. Tuffa ni är:)



Jag är nog lite för gammal för att du ska veta vem jag är:) Och du lite för ung för att jag ska veta vem du är, haha! Annars brukar man ha koll på jämnåriga i Hedesunda:) Men jag är Kalle Erikssons syster (från färnebo) Ni måste vara i samma ålder..



Ha det så bra nu och lycka till!!! /Sofia

2009-05-09 @ 17:46:14
URL: http://sofiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0