Yr höna.

Ja jag lär då meddela att det snurrar mycket i mitt huvud just nu, saker hit och dit. Jag känner mig som en riktig yr höna eller jag är väl en.

Idag har allt gått helt okej, det rullar in lite gäster då och då. När vi kommer in oss lite mer ska vi börja annonsera. Vi ligger lite lågt just nu bara för att vi ska kunna känna oss för och att vi inte har fått alkoholtillståndet ännu. Hoppas det går lite fortare nu, men det är iaf sagt att vi ska få det den 9 juni men vi behöver det verkligen före. det känns inte bra nu att säga till alla våra gäster att dm inte kan få sitt glas vin eller öl till maten. Alla dessa regler sverige har och dom måste ju följas.

Ikväll kom Emma och sara och hälsade på mig en sväng innan jag skulle sjusa dom till tärnsjö på fest, skönt att träffa lite kompisar ibland. Alla vi här går väl varandra lite på nerverna;). Sen har det blivit lite små pyssel med allt. Nu blire nog lite film innan vi gör kväller.

God natt / Miranda

Kommentarer
Postat av: Jenna

Uppdatera Mirris! Och ge lite bilder tack! =)

Hoppas allt går fint där borta! =) PUSS

2009-06-02 @ 22:08:21
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0