Zlatan, han är bara för go.

God morgon, idag sov jag bra länge faktiskt, klev precis upp. Känner mig bra pigg i dag fast bra grötig i huvudet, har drömmt sån sjuk drömm i natt. Vidrigt hur kan drömmer ibland, jag förstår inte vad allt kommer i från. Nu är det bara att hoppas att det inte händer i verkligheten.

Nu när jag satt här vi datorn kommer Zlatan med kopplet, han vill gå den vanliga morgon prommisen eller springturen som vi brukar ta när jag är här. Han är ju bara för söt, man kan ju inte säga nej. Älsklings vännen, usch känns hemsk att jag inte är så mycket med honom just nu, men jag försöker så gott jag kan iaf. Han har det jätte bra hos mamma och pappa , han har ju Zampo också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0