Affärsutveckling,

Jag tog mig i kragen och åkte in på föreläsningen/kurs affärsutveckling, det blev ett lång pass 18.00-21.30. Jag trodde jag skulle kunna krypa av stolen där ett tag inte för att jag tyckte det var ointressan på något vis utan det var väldigt lärorikt men nu under min gradviditet så kryper det så otroligt i mina ben, det känns precis som växtverk plus min otroliga trött het gjorde det inte bättre. Vem ska kunna ta mig på allvar, yngst på hela föreläsningen, blond, gravid , gäspande och kan knappt sitta still på stolen... hallå dagens ungdomar!!??
Aja.. jag får ta det lite som det är just nu.. bara att kämpa på. Folk får väl gotta sig i sin tro, jag vet vad jag vill och vad jag kan. (till viss del)

Det är bara att köra på!´

Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa och väntar på att Richard ska komma från matchen dom har varit och spelat mot norrtälje och vann faktiskt idag med 5-4:) (de gör framsteg och det gillar vi) Enligt Richard själv hade det inte gått något bra för honom idag lite krämpor överallt, dom har ju trotts allt haft hård körning nu ett tag så det är förståligt.
Sitter bara och försöker hålla ögonen upp nu.. sängen är efterlängtad. Plus att magen kurra för fullt efter mat, någon kvällsmat har inte hunnit med utan bara en macka som vi fick på föreläsningen.



God natt









Kommentarer
Postat av: Kim

Älskar att ni har bra kommunikation.. vi spelade mot Norrsundet och vann med 6-5 meeeeeen vad spelar det för roll. Vinst som vinst. Norrsundet & Norrtälje. Same shit different name!

2009-11-10 @ 23:35:56
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0