Besök.

Jag fick mig en riktig trevlig kväll i går , först kom Elina och lille Helmer på besök. Gud vad söt han är den lille Hemler, först var han en riktig glad lite prick och skratta mest hela tiden. men sen blev den lille för trött och bara tjöt. Det är bäst jag vänjer mig redan nu;D.

Efter att Elina och Helmer dragit vidare mot hedesunda så knackade det rätt fort på dörren igen, jag blir lika förvånad varje gång. Där i dörröppningen stod mamma, pappa och hundarna. Det blev ännu en fika, mysigt att folk kommer och hälsar på:D.

Sen skulle jag försöka kolla på despret innan Richard kom hem, men typsikt mig så somnar jag som vanligti soffan. Ska jag inte kunna vara vaken när det är ett av dom favvo programen jag har i veckan?

Richard väckte mig när jag han kom hem vid tio, överlycklig över att ha sett foppa som vanligt;). Han skulle nog lätt kuna byta ut mig mot foppa för en vecka;P. Sn låg vi och läste lte i pappa boken om hur stor bäbisen är i magen och sen i namn boken. Det är verkligen svårt med namn, men några har vi som favoriter:D.


När jag testade för ett år sen på makemebabis.com hur vårt barn skulle se ut och då blev resultatet detta:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni något namn till barnet ? =) vet ni om de är en tjej eller en kille ? =)

2009-11-20 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0