Blöt hund.

Veckorna bara rusar iväg, nu är det redan torsdag dags att ladda om för helgen igen. Känns som man aldrig hinner återhämta sig.

Igår kvall åkte jag och Richard ut till hedesunda träffade syrran och Oscar. Richard & Oscar tog en sprungtur medans jag och syrran tog en prommis, jätte skönt verkligen. Känndes som jag inte vart på en promenad på år och dar. Det måste bli offtare nu, får nog följa med till häsen varje gång Richard har träning.
Senare åkte vi till Håka & Tulan med pizza och kikade på Bonde söker fru, jätte mysigt verkligen. Det får bli offtare:).

Innan vi åkte vidare hemåt gysinge åkte vi och hämtade Zlatan hos mamma & pappa, go fisen fick följa med oss till gysinge. Han är ju inte så offta med oss längre, han trivs ju så bra när han får vara lös i ölbo hela dagarna, jag tycker det är så hemst att jag ska behöva ha honom i en lägenhet. Men i går fick han följa med.. han fick sig ett bad av Richard först sen en genomborstning och sist hårfönen, oj så fin och len han blev. Sen mös vi i soffan innan alla tre kröp ner i sängen:).



Ibadet:)



Borsta:)



Föna:)



två sovande söta pojkar i morse, Zlatan & Richard :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0