Då var vi här igen.

redan måndag, veckorna går så frukatnsvärt fort nu....

Farsdag- Det blev en bra dag trotts allt, vi hade en farsdags meny som vi körde på med tills den var helt slut, ja helt slut blev det. Jag & Richard sprang fram och tillbaka här som två idioter ett tag, men det är då det är roligt att jobba:). Men Richard var ju en aning stressad för han skulle i väg redan vid 15.00 för dom hade match. Så jag blev ensam tillslut, men det gick bra det också. Allt folk droppade nästan av vid tre tiden.

Efter stängning begav även jag mig till hedesunda för att titta på Richard och deras match. Jag tyckte hedesunda gjorde faktiskt bra ifrån sig, annars har det sätt lite stappligt ut. Roligt att titta faktiskt förutom att det var så fruktansvärt dimmigt. Hedesunda förlorade mot Huge med 2-3 men jag tyckte nog att hedesunda förtjänade en vinst denna gång:).

Sen åkte vi ner till Ölbo och firade Pappa Tony på farsdag:)..

Nu sitter jag på Wärdshuset och ska snart öppa för lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0