Dött var det här.

Idag tog det en riktigt lååång stund innan det började droppa in en kotte, runt halv två började det komma lite folk. Pappa och jag har bara suttit och väntat in gäster, men tillslut kom det några iaf. Mysiga gäster är det som kommer i dag, en riktig mys dag i allmänhet. Mycke ljus tända och fortfarade den här spök kännslan finns kvar i restaurangen, jag gillar hallooween så länge jag inte ser några riktiga spöken;D.

Nu håller Johan på fixar humersoppa m. vitlöks bröd, ska bli riktigt gott en höst dag som denna :).

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja dom är ju så söta! :)



Jodå, det är bra, förutom att jag är sjuk fortfarande. Börjar bli bra segt nu..

Ja men vad bra, kika upp hur det ser ut du :)



I helgen har det varit myspys! Har varit jätteskönt :) För dig med? Pussis

2009-11-02 @ 09:04:41
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0