god morgon.

Ja då var man här idag igen, känndes som jag nyss satt här faktiskt. Fast om jag tänker efter så gjorde jag ju det också, det blev ju bara hem, käka lite och sen direkt till sängen, upp igen och sedan hit. Har precis fixat frukost åt dom 3 herrarna vi har här i natt. Nu på förmiddagen hade jag tänkt att börja med mer julgodis inför julborden, det blir ju en hel del som måste göras.

Måste nog ta tag i det med engång, annars kommer jag sacka efter, jätte trött idag verkligen. Ögonen hänger som två säckar över ansiktet ...

Jobb jobb!



Jag just nu, jätte trött verkligen..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Snygg design du fått gumms=D

Hoppas allt är bra. Jag åker ut med johan på onsdag och hälsar på dig om de är ok ;) puss puss

2009-11-23 @ 13:51:50
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0