Hungrig.

Sitter här och här hungrig vet inte vad jag ska äta, vill inte ha något från wärdshuset heller. Känner mig bara allmänt less, trött på gysinge för en dag. Finns ju inget här man kan göra en grå höst dag . Måste nog få i mig något snart så jag bli lite pigg, annars blire nog sura miner resten av kvällen. Sara skulle faktiskt komma förbi och hälsa på en sväng nu, trevlig trevligt. Det händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Vi får se vad vi hittar på en stund, jag lär ju ta restaurangen dom sista timmarna för Richard & Kim ska ju på träning som vanligt. En vanlig fredag för min del, man kan ju hoppas att sara blir kvar och gör mig sällis men ingen ide att hoppas på för mycket;). Kanske inte så roligt för henne att slösa bort en fredags mys dag på sånt tjaffs....

Nej nu hör jag hur surig jag låter.. skärpning nu mirris nu är det dag för föda;D.


Jag vill ta och säga grattis till en person idag, skönt att allt gick bra & Lycka till nu:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0