Igen...

Ja då var man ensam igen.. tror snart jag kommer bli en lite ensam varg som bara kommer skrutta omkring ensam i ett par förstora skor och glo som en annan uggla... aja men det är en senare historia.

Har precis städat färdigt här på wärdshuset, sitter och väntar på att Helena ska bli klar så jag får promenera hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem, jag somnar väl på soffan som vanligt, kanske tar reda på tvätten om den har torkat, städar lite, fixar lite mat om jag blir hungrig och hoppas på att någon kommer och hälsar på mig:D. Alla har ju så lång vägar till mig så det händer ju inte så offta, men i morgon har Emsi lovat att träffa mej:D.

Ingen blid har kommit upp ännu heller, min kamera var totalt död idag och laddaren ligger hemma i lådan. Så jag får se om jag har tid i kväll att fixa lite bilder annars ploppar dom nog upp i morgon:).


Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0