Inte lång i från nu...

nej nu är det inte långt ifrån tills jag bryter ihop på allt detta, usch vad less man kan bli alltså. Tårarna sitter inte långt från kinden nu.

- Jag är sjukt trött
- Fruktansvärt ont i ryggen
- Diskmaskinen på värdshuset har pajat
- Richard är sjuk
- Allmänt tjaffs
- Har galat mycket att göra inna julborden
- MÅSTE FIXA ALLT SJÄLV IDAG!

- Missar det jag har lovat mina vänner

Varför just nu? Precis innan allts stå hej inna julborden? Det är så himla typiskt. Inget har funkar för oss, bara motgångar men jag hoppas det kommer medgångar med alla dessa motgångar. Det är väl bara att ta dom med en klacka spark? Men hur jag mår kan jag väl inte göra så mycket åt, gradvideteten tar mer på mig än vad jag hade trott. Plus att Richard har blivit sjuk, han mådde verkligen inte bra idag. Så han ligger nerbäddad hemma i sängen just nu.



En del av disken som jag måste diska
förhand nu:/



Kunde du bara inte ha kämpat in i det sista , bara över julborden iaf?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0