Jag har gjort det igen. . . .

Fel av mig igen, kan kan inte ens stava till Fredrik Reinfeldt. Aja inte lätt och som vanligt s har jag mina stavnings problem. Richard påpeka i går kväll att jag stavat fel igen, typiskt mig så nu får jag rätta efter mig.

Igår julpynta jag hela dagen här i restaurangen , medans jag sprang och servare mina gäster emallanåt. Mysigt det blir när man får upp massa julmys:). Men jag är fortfarande inte klara, måste ju spara mig lite så inte allt blir klart så hr tidigt, men innan lördag måste allt vara på sin plats.

På kvällen var det dags att åka i väg och ta vaccinations spruta för Richard & mig, eller det blev ju bara Richard jag behövde inte ta en till (skönt). Eftersom vår bil inte är i funktion för tillfället så var Håkan snäll och hämtade oss , sen på kvällen blev det besök hemma hos Tulan, Stina & Håkan, alltid lika trevligt:)

Nu har jag en konferens här, dom har precis fått sitt förmiddags fika, så nu ska jag fortsätta mitt julpyntande...


JULPYNT.



Våra advetns ljus



I hallen



Krans:)





Blårummet



Rosa rummet



Under julgran:)



Liten försmak av julpyntet här hos oss på Wärdshuset:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0