jobb vs. liv

Dagen börjar lida mot sitt slut här på wärdshuset, har 3 st karlar som sitter kvar i restaurangen fortfarande sen är det dags att stänga. Det blev lite dropp idag trotts allt, och mot slutet av dagen fick jag bara gladare och nöjdare gäster, dom har fått mig på bättre humör.

Ikväll har Emma party inne i gävle i sin lya men jag är tvungen att sviken henne faktiskt :(, jag är för trött, magen bara gäser plus att jag orkar faktiskt inte träffa så mycket folk i kväll ,känner mig inte på det humöret.  Har ju inte träffat en hel del på länge som kommer dit i kväll och då har jag ingen lust att sitta och berätta om gradviditeten hela kvällen, även fast det är mitt stora ALLT just nu.
Men min tös fyller ju år snart så då får jag komma och fira henne på bästa sätt iaf:).




Som ni kanske ser så har Kim Lidberg fixat en ny desing åt mig:), känner mig faktiskt nöjd denna gång. Fast det står väl inte på innan jag ska ha den ändrad igen;D.





Som det ser ut nu blir det bara en myshemma kväll på soffan under en filt.....

 

Gammla godatider hemma hos Emma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0