JUL handla?

Ja i dag har jag & Kocken Anders varit på ikea och innhandlat massor av porslin till julbordet. Lite smått less när det enda vi verkligen hade siktat in oss på inte fanns tillräckligt mycket utav och Ikea kanske inte skulle få in några fler på ett långt tag. Aja, men vi köpte det som fanns iaf.

Jag Köpte även två till arbetskjortor i svart och ett par mamaleggins, måste verkligen ha det att jobba i nu. Det bästa av allt i dag var att jag äntligen köpte ett par arbetsskor, det är nog dom fulaste skorna jag någonsin har köpt men dom ska vara bra för rygg och hållning. Det är ju väldigt viktigt just nu när jag bara blir tyngre och tyngre att ha ett par bra skor.


RYN- SKON

Euro Sko lanserar nu sin nya RYN-sko i Skandinavien. Skon är speciellt framtagen för att stimulera kroppens olika muskelgrupper och ger därför en ökad förbränning.

Med RYN Walking Technology får du en bättre kroppshållning, ökad balans samt en mer aktiv gång. RYN-skons avrundade yttersula med 45 graders lutning är inspirerad av masaifolkets gångstil. De vandrar 30 000 steg per dag men blir aldrig trötta! Genom att sätta ned hälen först och sedan rulla foten framåt från häl till tå reduceras belastningen på fötter och kropp. Tekniken stärker också vader och insidan av lår.

Det kan ta lite tid att vänja sig vid skorna, börja därför med korta steg. Öka användandet gradvis. RYN-skon finns som promenadskor, sportskor och sandaler för både herr och dam.




Julhandlat


Nu är jag väldigt trött efter dagen, skulle bara behöva gå hem och sova, men ikväll ska jag egentligen i väg på en kurs. Jag vet faktiskt inte helt ärligt om jag kommer att orka det. Sitta still på en stol i 2 h och lyssna. Hur ska jag klara av det, jag kommer att slockna direkt. Men det känns väldigt dumt att missa den här kursen också. Jag måste ju sitta och köra den tråkiga strekan mellan gysinge och gävle  i det här mörka, regninga vädret. Jag vill egentligen inte men jag tro jag får ta mig i kragen ikväll faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Bettan

Tänkte bara skicka en länk ang skorna du köpt. Visserligen ett annat märke, men med samma verkan.

http://sv.swissmasai.fi/CommonQuestions.aspx?Question=usage&lang=sv-FI&nopaging=True

Provade just MBT i somras, känns skillnad påengång! Tyvärr var mina för små, men till våren blir det nog ett par nya!

2009-11-11 @ 07:40:32
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej Miranda!



Lovade ju att tala om när vi skulle besöka värdshuset! Så, den andra advent så har min pappa bokat julbord hos er. På lördagen, andra sittningen. Få se om du är där så man får chans att hejja=)



Ha de fint! Så syns vi förhoppningsvis andra advent!

2009-11-11 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0