JULHANDLAT.

Idag har jag & Eleonor tillbringat hela vår dag i valbo/gävle för att inhandla massor av saker till julborden här på wärdshuset. Oj så mycket fins och gulligt det finns, men det gäller att hålla i pengarna och bara hadla det vio verkligen behöver, men det är ju så otroligt svårt. Jag som är en shoppoman utav dess like. Mamma har alltid sagt sen jag var liten att det alltid blev så dyrt när jag var med för jag kunde verkligen proppa i allt;D. Det är roligt. Nu är jag tillbaka till wärdshuset efter vår heldag på valbo/gävle, helt slut men också helt nohjig för att få upp allt men jag får vänta tills nästa helg:).

Här på wärdshuset har det varit i fullgång med förberedelser inför julbordet, Inge Lindgren har varit här och hjälpt oss att göra julkorven inför julen, Ingen är en för härlig prick, tack för att du ställer upp pch hjälper till:D!







Anders, Inge & Angust



Anders , Inge & Angust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0