Kväller..

ja då var det dags att ta kväller för min del.. är klar med allt här på wärdshuset nu. Inte så mycket folk men det kommer några tappra gäster iaf:), neda kom hit med ett gäng sen har det varit en del dropp.

Nu ska jag bara kila upp till Katterna innan jag travar i väg hemåt. Men Kim måste följa med mig till dom, jag vågar inte gå dit när det är så här mörkt.  Idag bjuds dom på kokt fisk, dom är ju lite kräsna dom små rackarna men är dom väldigt hungrig så slinker det mästa ner:). Vilken annan katt skulle säga nej till Fisk?

Annars ser kvällen rätt tråkig ut, det blir nog inget besök av Emma iaf. Hon hade fullt upp med annat. Och jag har ingen bil som vanligt. Får se när Richard kommer hem, han är på väg hem från sälen nu men det är ju en bit att åka så allt för tidigt kan jag inte räkna med att se honom hemma.

Nu måste jag säga åt kimpan att rappa på lite, han står ju bara och surrar med en hotellgäst.




Heej heej

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nu är det dags för magbilder tycker jag! ;) PUSS

2009-11-04 @ 09:47:10
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0