Lugnt.

Gårdags kvällen fanns mycket allternativ att göra som det offtas brukar finnas under hallooween, men ändå valde jag en hemma kväll med film. Halloween brukar vanligt vis vara min favorit, jag tycker det är så sjukt roligt att klä ut sig:). Men efter som jag har en lite knöp inne i magen så kände jag att en lugn hemma kväll skulle sitta fint i går och det blev det:).

Nu är jag på wärdshuset, Richard har precis åkt i väg på match så jag har restaurangen själv + att pappa kommer och hjälper mig :) . Får se om det bli nå folk idag, inga bokningar. Men bara för att jag är själv får jag väl springa ihjäl mig som vanligt;). Fast självklart hoppas jag på mycket folk:).

Nu ska jag fixa lite mys pys här i restaurangen innan vi öppnar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0