Magen måste få plats



Mina skojortor som jag alltid har arbetat i här på wärdshuset får jag abolut inte igen något mer, så nu gäller det att ha något som magen får plats i. Jag gillar denna skjort tunika från Cubus (199 kr), den är mitt bästa just nu:).
Månste nog in och titta och det finns något mer jag kan arbeta i, kan ju inte bara lorta omkring i en , måste ha fler. Det var Eleonor som inhandlade denna åt mig när vi hade fått ihop lite extra dricks hon och jag, det var en dam som gillade oss så mycket så då fick vi en rejäl slant i dricks. Så då unnade vi oss något nytt till graderoben:).

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du är såå fin Mirris! :)

2009-11-07 @ 23:03:16
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0