Power step.

Trotts min trötthet i går gick power stepen ovanligt bra . Det var jätte kul faktiskt, skönt att kämpa på lite nu. Jag hinner ju inte träna så offta längre så jag måste ta alla tillfällen jag får:). Magen hägde på bra den med, det gick ovanligt bra att hoppa runt upp och ner på den där brädan, och lite full i skratt var jag hela tiden för jag känner hur tung jag börjar bli.

Nu sitter jag på wärdshuset har konfereansen här på frukost, sen ska vi i väg på ett möte vid nio. Sen till lunch har vi ett busslast som kommer på 40 p, kvällen ser rätt lugn ut fast det visar sig.

I morse när vår receptionest Monica kom hade hon tagit med sig en bok till mig som jag skulle få låna av henne. Boken: Ett barn blir till , hon är så söt Monica. Roligt att kunna läsa, tack Moncan:)

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

Jatte svart att saga vilket som var det basta stallet.. trivdes jatte bra i melbourne, tasmanien var otroligt vackert och har i cairns var det dykningen som var riktigt haftigt:)

2009-11-06 @ 08:22:22
URL: http://emmaperes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0