Sällskap.

Jag blev inte ensam varg i går trotts allt, Syster & Oscar kom och gjorde mig sällskap men jag var nog inte det roligaste sällskapet jag slocknade i soffan nästa på en gång. Klarade nån timme framför tv:en sen var det kört.
Jag är så fruktansvärt trött om kvällarna och det bara kryper i benen på mig så mellan min sovningar lär jag gå upp och dra ut bena mellan åt, jag tror jag bli tokig. Jag hoppas det bara är nått jag får nu....

Richard drog i väg tidigt i morse, tror dörren slog igen halv fem i morse. Han skulle i väg och hjälpa Bosse i sälen med galler. Och när han åkte då blev ju jag pigg som en mört men jag fösökte verkligen ligga kvar ett tag så jag kunde få sova ett tag till. Men efter nån timme var jag tvungen att gå upp, kikade på vakna med the voice och käkede frulle. Sen slog städtanten över mig och jag började små plocka med allt, diska och städa toalett & handfat.  Jag har blivit lite nojig där hemma, vill verkligen inte ha det smutsigt. Jag vill att det ska lukta gott och ser frächt ut.. Kanske har något mer mina hormoner att göra!?

Annars så har jag känt min vikt uppgång, tror mina lår bara gäser och gäser. Usch jag som har kämpat för att få ner dessa kalosser. Men efter den lilla knöpen kommit ut är det väl bara att börja kämpa igen. (suck, allid detta kämpande)



nu är det dags att jobba....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0