Slut...

Ni skulle inte vilja se mig nu, jag ser ut som ett annat slackt och jag känner mig som ett annat slackt.. ögonen vill bara falla ihop och kroppen bara värker på mig (hallå GNÄLL fia?) .... aja man får väl gnälla iblan kanske.

Richard ligger hemma , tydligen döds sjuk i hans mening.. ja vi kvinnor snackar om hur det är att föda barn, men vi vet fan inte hur det känns när en karl är riktigt förkyld? Nej men han var riktigt hängig, feber hade han då iaf.. troligen vaccinatinossprutans biverkningar. Stakarn...

Jag har då iaf lyckas diska upp all disk jag hade och den fick jag fick i kväll så det känns otroligt skönt, nu väntar jag på att konferensken ska förflytta sig till en annan lokal där dom ska sitta och umgås resten av kvällen med en korbricka. Nu vill jag bara hem, äta något och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0