SPARKAR!!!

I går kväll blev det en hel kväll i gävle igen, föreläsningen fortsatte men lite bättre gick det faktiskt. Hela kvällen gick mycket fortare och mer lärorik kväll faktiskt, alltid bra med lite nya ider och höra andras tankar.

När jag kom hem i går tog jag mig lite egen tid, tappa upp ett bad, tände massa ljus, slängde i en badkula och hoppade ner med en gravid tidning. Jätte mysigt.

Sen blev det sängen för mig, men det blev väldigt svårt att sova, det var fullt liv i magen, den lille knöpen låg och sparkade för fullt. Jätet häftigt att känna faktisk, har inte kännt det så starkt någon gång:D. Svårt att beskriva kännslan, men mysigt att känna att det finns ett litet liv där inne:).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0