Spökhistorier

Usch, jag & Angust har nyligen suttit och diskuterat massa spökhistorier och skräckfilmer.  Det gör så man får rysningar över hela kroppen. Jag som tror så mycket på spöken och här ute känns det verkligen som ett spökslott. Jag vet att dom finns här men jag vill nog bara inte inse det själv, Richard bara skrattar åt mig. Men han har faktiskt berättat att när jag sover ibland hör han så otäcka ljus så han bara drar täcker över huvudet även Kim har sagt det.  Men det var innan vi flyttade till lägenheten, så det var därför dom vågade berätta det för mig.

 


Om någon har försökt fått tag på mig på mobilen och jag inte svarar så är det vajsing med min telefon till och från... så ni vet ni som föröker få tag i mig. Men det funkar rätt offta iaf:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0