Trist.

Alkoholhanterings kusen gick bra i går, fast väldigt tröttsamt, men vi hade en väldigt bra föreläsare där. Magnus Renfelt (Fredrik Renfelts bror) , han föreläste om konflikhantering. Jätte roligt och jätte duktig så det var kul:).

På kvällen när jag kom hem blev det bara att lååångt bad , sen blev det sängen på engång, jag gick nog och la mig vid sju. Så trist kväll hade jag... men jag känner mig desto piggare idag.

Vädret är fortfarande väldigt trist här i gysinge, grått och dimmig och så hänger det regn i luften. Idag hade jag tänkt börja julpynta, men det finns ju ingen julglädje över mig i dag, jag vill ha det kallt med snö, så det bli vitt och fint. Men det är bara att försöka , trycka i sig lite pepparkakor så kanske man blir snäll och glad:D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0