Vänner?

Ibland känner jag bara en stor besvikelse hos en viss vän, eller är det bara jag som tror att vi är så bra pass vänner fast vi ändå inte är det? Jag har nog alltid hoppas på för mycket men får ändå inget tillbaka. Jag kan inte alltid kalla mig själv för värdesbästa vän men jag vill så mycket...

Även fast kag kanske bor långt borta just nu så finns jag ändå här, det är mycket arbete men jag kan också annpassa mig ibland. Vill någon komma till mig så KOM, jag bli överlycklig. Jag vill inte tjata ut någon hit.. och inte alltid behöva tjata för att träffas. Ibland behövs det så lite...




Kommentarer
Postat av: Evelina

Ush det där lät inte så roligt.. Jag kommer gärna och hälsar på någon gång ;)

2009-11-09 @ 19:09:04
URL: http://ewiis4.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag vill gärna komma och hälsa på. När jag är på svensk mark igen iof ;) Puss

2009-11-09 @ 19:59:42
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: Emma

På torsdag ska vi leka iaf :D

Jag läängtar! <3

2009-11-09 @ 22:29:56
Postat av: Emma

På torsdag ska vi leka iaf :D

Jag läängtar! <3

2009-11-09 @ 22:30:59
Postat av: Emma

Jag kommer sa fort jag kommer hem!;)

2009-11-10 @ 03:53:58
URL: http://emmaperes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Miranda, vi känner inte varandra men jag följer din blogg och er satsning i Gysinge och jag tycker du/ni är beundransvärda som vågar och vill satsa, bygga upp något. De flesta i er ålder har inte dom ambitionerna och drömmarna. Kanske är det också därför svårt för din vän att förstå att du inte har lika mycket tid & är mer knuten till ett ställe? Människor kommer alltid att göra en besviken genom livet, vi har ofta väldigt olika förväntningar och förhoppningar, det är nästan oundvikligt. Kan bara uppmuntra dig att vara en fortsatt god vän, vara den du vill att andra skall vara för dig. Oavsett vad andra gör så vet du innerst inne att du gjort vad du kan för vänskapen. Lycka till!

2009-11-10 @ 06:54:24
Postat av: Jenna

Mig kan du räkna med babe. Kommer gärna ut till dig en dag när vi båda har tid ! :)

2009-11-10 @ 12:38:15
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Sanna

saknar dig vännen...

2009-11-13 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0