13 oktober

Idag har det varit en riktigt trevlig dag med mycket trevliga människor:D, dagen började med en lång lunch med Jenna på java, ilket var mycket mysigt och trevligt. Alltid lika roligt att träffa henne och nu var det vääldigt länge sedan. Men v ar alltid lika roligt, tack ullet för en super trevlig lunch och tripp på stan.

Efter lunchen oc en tripp på stan tog jag mig faktiskt tid hos frissan, testade den nya salongen på drottningatan brevid pressbyrån.  Färgade utväxten och la in vit,silver toning. Lotta hette frissan hon var super trevlig och duktig , många +.

Sedan blev det buss ut till hedeunda , fixade ihop tårtorna som jag lovat pappa sen har vi kalasat hela kvällen.
Fortfarande kvar här och det blir nog till att tillbringa min natt här också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0