2 dagars + bröllop.

Det har inte funnis tid för något bloggande dom här dagarna, fullt upp hela tiden. Vi har haft B3IT här på två dagars konferens på 35 pers plus lite små konferenser och ett bröllop. Så jag har bara kunnat tillbringa tiden på jobbet och en liten del i sängen. Fast jag lär då erkänna att jag är bra slut i kroppen, fötterna verker som vabligt, jag har fortfarande inte köpt några vettiga arbetsskor, jag pinnar runt i mina platta nike dojor.

Idag är det iaf sista dagen B3IT är här, dom har börjat droppat in på frukosten nu. Sen ska dom ha fika korgar med sig ut och sen avsluta med lunch. Får se hur mycket dropp det blir i dag då.

Annars i helgen har jag börjat känna att hormonerna spökar, man får konstiga kännslor ibland. Som i fredags kännde jag mig riktigt sjuk men det som behövdes var nog bara sömn. Jag är så himla trött jämt, och att jobba sent på kvällarna / nätterna och kliva upp vid fem halv sex gör ju inte saken bättre. Men det är bara bita ihop. Det kanske kommer tider då jag får vila igen det;), när jag blir gammal?

Magen börjar titta ut allt mer och mer, usch jag får inte på mig mina serverings kläder längre. Jag får gå runt här som en uppsvullen kossa men försmå kläder. Jag måste hitta något bra att ha påmig här i restaurangen, jag vill ju inte att alla ska glo på min mage.

Nu måste jag jobba vidare.. Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0