2 minus.

Termometern står på -2 , det är kallt idag. Jag gillar det fast ändå inte, det är mysigt. Men det var då betydligt kallare när jag stod och väntade på bussen i hedesunda i morse, halv sju gick den och då var det riktigt kallt.
Nu sitter jag här å wärdshuset och har lite frukost gäster, dom är bara 5 st idag från naturvårdsverket. Dom kom i går på konferens och åker hem idag efter eftermiddags kaffet.

Ikväll hoppas jag på en prommis och sen mys framför tven till greys.

Förrestem det blev ett par skor i går, jag är nöjd faktiskt. Hittade ett par som jag lixom redan tänkt ut lite innan hur dom skulle se ut i huvudet + att dom bara kostade 550 kr, det tycker jag är rena rama kapt nu för ett par stövlar tycker jag. (Fanns ingen bild på dom på nätet heller, kanske kommer en bild snart)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0