Äventyr.

Idag på lunchen fick jag åka i väg på lite äventyr, tränade på friskis, luncha och åkte till Elina & hennes lilla rasmus.

Träna- Tok stressa in till gävle för att jag skulle hinna in till lunchpasset vid halvtolv, spö regn hela vägen in och när jag väl varinne var jag tvungen att leta efter en parkerings plats, jag trodde jag var smart som åkte upp på parkeringshuset men väl där uppe fick jag snurra runt som en tog för att hitta en plats, när jag väl hittat en var det bara att springa vidare till friskis. Flåsig som ett as när jag kommer upp och ser till min förvåning att passet är fullt (suck), jag som åkt ändå från gysinge. Men som tur var syrran , jossan & elin där så Anki frågade om jag tillhörde dom så jag fick komma in, då blev jag glad på riktigt. Med Tok mycket folk och liten lokal + att det var riktigt jobbigt blev det riktigt svettigt.

Lunch- Det blev lunch inne på 9:an för oss alla fyra + att det hände en lite små kul, skum grej , ja vissa människor är ju bara galna.

Elina & hennes lilla Rasmus- Jag & syster åkte och hälsade på dom efter att vi lunchat, vilken liten go fis hon har fått, så söt. Det bjöds på fika och massa prat. Elina måste nog ha bivit trött på mig där ett tag med så många frågor jag hade om allt, jag vill ju veta så mycket som möjligt så jag vet vad som väntar;).


Nu är jag tillbaka på wärdshuset igen, blir till att jobba själv i kväll + kockar såklart då. Men annars så ensam som jag kan bli, plus att jag kommer få vara själv resten av kvällen, känns riktigt tråkigt.


Mor & son



Rasmus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0