Barnmorskan.

Idag blev det tidig morgon för både mig och Richard för vi hade tid hos barnmorskan inne i andersberg kl åtta och när man bor ute i gysinge lär man vara i väg i tid. Vi var nog inne i sista sekunden som vanligt. När vi väl var där var det bara vägning och lite information och ta blod tryck ingen annat. Jag som trodde vi skulle få lyssna på hjärtat och grejer men det skulle vi få vänta till nästa gång. Jag hade iaf gått upp några kilon, lite läskigt att man går upp så fort. Fast man kanske ska dra ner på godiset, mirris;)? Det blev ett kort besök...

Efter barnmorskan åkte vi till ok i anderberg och tvättade bilen (väldigt väl behövligt), Richard tog utsidan så tog jag innsidan, det blev riktigt ren och fin tillslut.

Nu sitter vi hemma hos Richard föräldrar i hemlingby, Eleonor fyller år i dag GRATTIS så i dag ska vi fira henne, mysigt.  Ska snart åkt ner till stan för att luncha och fixa lite :).



(Bilen ska säljas någon som är intesserad?)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0