Blogg torka.

Nu var det dålig uppdate från min sida, nu får jag skärpa mig. Men har haft massa annat hemma att gör plus att jag har haft mina söta kusiner hemma på övernattning och annat bus:). Har försökt vila så gott det går också.

Idag hade jag väntat in finbesök av jenna, men skruttan hade gått och blivit sjuk. Jätte tråkigt , krya på dig gumman.

Men ist får det bli en tvättardag, eller tvättar eftermiddag iaf, tvättstugan var upptagen ända från sju i morse. Jag som pallade mig upp i tid för att stå redo i tvättstuga men icke grannarna var före . Så nu sitter jagnere på wärdshuset och kolla lite mail och annats kraffs som behövs. Jag försökte erbjuda mig att hjälpa Richard idag man han tvingade mig att vara hemma och vila. Jag kan inte vila, det är så svårt jag måste alltid ha något att göra.
Det blir en sväng till hedesunda under lunchen iaf, käka på södrabrunn hos Elina J med syster och Elina och hennes lilla Rasmus:).

Magen: Den växer på, det börja röra sig där inne känns det som, bubblor som aldrig tar slut. Magen känns gas fylld till och från. Tröttheten har fortfarande inte avtagit, men annars känner jag mig rätt stark. Jag har börjat läst boken som vi fick från mvc nu också:).






Gobitarna: Edvin, Arvid & Amanda
Vi tog en prommis runt i gysinge sen en fika hos mamma på kafet.



Arvid:)



Edvin:)



Amanda:)



Vi hade jätte mysig hela onsdagen, det blev tacos, film mys , tv-spel och massa gott:).
Sen fortsatte det på tordagen, jätte roligt att ha dom hos mig:D. Det gör vi om:)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh fina kusinerna! :) Gobitarna!



Men nästa onsdag borde jag vara frisk om det funkar för dig då? Har ta mig tusan varit sjuk till och från i TVÅ veckor nu :/ Pusskram

2009-10-29 @ 12:46:43
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0