:D

Tack alla söta för alla fina kommentarer, det värmer otroligt mycket lär jag säga. Jag blir så glad:D!





Jag kan ju tala om att jag är i v. 17 och allt så bra ut på ultraljudet.  Jag har fortfarande lite svårt själv att tro att det är sant. Det var häftigt att se den lille krabaten i magen, jag visste inte att dom rörde på sig så mycket hela tiden. Men den lille ville inte visa vad den hade för kön, den knep i hop bena för fullt. Vilken jag ändå är rätt glad över. Jag vill veta men ändå inte, det är väl bara för att jag är så nyfiken men nu när vi inte kunde se så behöver jag inte ens veta att någon annan vet. Så nu får vi vänta med spänning ist:).

Hur mår jag då? Sockersuget är på topp, trött som aldrig förr och humörsvängningar så jag vet inte vart jag ska ta  vägen ibland. Magen växer på, känns lite små konstigt faktiskt. Svårt att förstå att man har ett litet liv i magen.

Jenna jag lovar dig att magbilder kommer att komma, ska försöka få ut någon idag.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Bra, vill gärna se gulliga magen! Klart vi ska ses! Jag kan närsomhelst. När kan du? :) Pussochkram

2009-10-06 @ 12:12:43
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0