Ett rosa bad.

Nu är det dax att skaffa intenät hemma så jag kan uppdatera lite offtare, inte bara när jag är här på wärdshuset.

Min dag har jag tillmesta dels tillbringat i tvättstugan, men nu är allt tvättat hemma iaf. Det har även blivit en lång och terräng promenad med mamma & hundarna från gysinge till österfärnebo genom färnebofjärdensnationalpark via gestrikeleden. Jätte fin och härligt väder.

Sen blev det att ta reda på lite tvätt....

Min eftermiddag avslutade jag med ett bad, det blev ett rosa och mysigt bad. Jag slängde i badkulan som jag fått av linda i födelsedags pressent bara för att lyxa till det lite:).

Resten av kvällen har jag tillbringat på Wärdshuset... Richard & Kimpan är och tränar så jag är här själv men mamma hjälper till också:).  Nu sk avi försöka avrunda kvällen och städa ihop sen blir det freeedags mys:D.



Bilder från dagen:



Zampo tog sig med runt på hela turen:)



Härlig höst dag.



mammsen & hundarna:)



Zlatan:)



Här var det blött kan jag lova



Mamma var ingen mäster forograf.



Ett Rosa bad:)



I  badet valde jag att läsa lite ur vänta barn boken:), mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0