Fredag.

Kunde inte sova i natt, armen värkte så jag kunde inte ligga på den sidan heller som jag vanligtvis brukar göra. Det fick bli ryggläga och då är det svårt att sova för min del. Så jag klev upp tidigt och gjorde mig klar i lugn och ro.
Sitter nu på wärdshuset och betalar lite räkningar, uscjh det är inte roligt. fattar inte varför jag har den uppgiften jag som är slarvigast på den fronten.

Ska snart åka in till gävle, har ett sjukhusbesök att uträtta. Oscar var snäll och lånade ut bilen idag så jag slipper åka buss.



Usch vad hemskt att någon har dött av vaccinet, ja nu är det gjort iaf. Jag kan inte få det ogjort.  Men dom har ju dött av svininfluensan med.  Alla har delade uppfattningar om detta.



Jag blev rörd av ett se det jag såg idag, oj vad det värmde




Håret börjar få sig en längd, jag fick tom upp den i en innbakad liten fläta idag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom visste inte säkert om det var orsaken. Och dessutom var det äldre människor. Jag tycker dom inte ska skriva ut sånna saker i tidning om dom inte vet till 100% att det är vaccinet dom dött av.

Det gör bara folk oroliga, speciellt dom som redan har vaccinerat sej. //H

2009-10-23 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0