Fredags mys.

Den älskade lilla reklamen om fredags mys gör att man känneer att fredagen ändå blir lite speciell. Mina eller våra fredagar bruka till mestadel vara full späckade med jobb men eftersom det börjar lugna ner sig lite nu så finns det en del lukor. Fast i kväll blir det nog fredags mys hos familjen i ölbo, Richard ska faktiskt följa med Oscar på hockey träning i gävle. Roligt tycker jag faktiskt, det är bra att han gör något annat som han tycker är roligt. Det blir lite träigt om vi ska sitta och nöta på varandra hela tiden. Det måste finnas tid för annat också, åh jag vill också träna igen. Känna mig pigg och frisk och bara orka mera, men det kommer väl tid för det också snart. Vi får väl börja unna varandra mer tid bara:).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0