Kocken!

Ja allt konstigt kan ju hända, idag kom inte en av kockarna. Som tur var hade vi Angust här. Lite små panik och stor orolighet har det varit här idag, men nu kan vi pusta ut men är en aning smått besvikna.

Alla fick ju sin mat men vi fick stressa på som tusan.. nu väntar vi på att migrationsverket ska komma och äta middag, dom kommer inte för en halv åtta. Kommer att bli en sen kväll,  fast senare blire för Richard och Kimpan som ska ha bar uppe på festvåningen för dom.

Annars känner jag mig allmänt svullen och sugen på allt som man inte ska äta.. Ja nån cola light , godis och andra godsaker får man lätt i sig:s, vad ska detta sluta Mirris? Innan jag var gravid kunde jag inte ens äta godis ensam, jag var alltid tvungen att veta att någon annan åt, men inte nu NEj då kan jag smälla i mig hur mycket som helst? varför kan jag inte hejda mig nu? Jag vill ha ett STOP!






Kommentarer
Postat av: hanna

Är det gravid-cravings som har visat sig kanske?:)

2009-10-08 @ 10:25:46
URL: http://harryhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0