Mora för en dag.

I går tog vi med personalen till siljansjark i mora för ett studiebesök på deras slakteri. Vi tar ju en hel del kött därifrån så det var väldigt intressent, vi var även till en bodgård och tittade hur djuren hade det.
En aning smått illamående blev jag när vi såg hur grisarna styckades fån hel gris till små bitar. Jag trodde faktiskt att jag skulle klara mig bra, men tydligen så har jag blivit kännsligare på senare dagar.. eller så kanske det bara är hormonerna;).

Det blev en bra dag i mora, vi avslutade med en lunch inne  mora på en restaurang med Johannes. Vid halvfyratiden gled vi vidare in mot gävle igen, bowlade och käkade på church street. Dagen blev toppen, härlig personal!

Ett minus till KIM iaf, han var nog den drygaste på hela denna resa.. jag tror han sjöng till varendalåt som vi spelade.. plus att vi hade en skiva med 80 tals klassiker, kan det bli värre;P? neeej.. ;D


Kommentarer
Postat av: Kim

Vad skulle ni gjort utan mig? Eran vardag skulle vara lika blek som ett lik! hurra hurra hurra för k,k,k,k,impaaan!

2009-10-13 @ 16:49:40
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0