mys.

I går kväll bestämmde jag mig för att åka in och hälsa på Emma, skönt att komma från gysinge en sväng bara att göra något annat och ta det lite lugnt + att jag så sällan träffa Emma nu förtiden. Det blev tio över åtta bussen från gysinge så jag kom in rätt sent, med det blev glass mys framför despret och massa prat. Det är alltid lika skönt att få prata av sig lite med Emma. Vi kröp ner i sängs rätt tidigt låg och små pratade tills jag somnade av som vanligt. Emma är så förkyld så hon har legat och snorat hela natten (stakarn), och jag har legat och vänt och vridit på mig, jag har nu insett att jag inte kan ligga på mage längre. Nej , nej, nej.. jag kan bara sova på mage, det värsta jag vet är att sova på rygg. Sidan kan gå men det är inte skönt i längden. Hemma har jag ju min gravid kudde, en super bra kudde som jag verkligen kan rekomendera till alla gravida. Ska ta ett kort på den senare och lägga ut.

Idag vaknade jag först som vanligt Emma drog snozern 100 gånger innan hon klev upp. Sen blev det frulle och nu har Emma precis dragit till jobbet. Vi bestämmde att vi skulle luncha vid ett tiden, jag blir nog kvar i gävle eftersom jag bestämmt mig att gå och ta vaccinsprutan mot svininfluensan ikväll på södertull. Bara ta det lilla lugna och inte göra något speciellt , bara det jag känner för.




Det var ett tag sen, men kul hade vi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig blogg du har! allt bra? KRAM

2009-10-21 @ 16:46:27
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0